mandag 23. mai 2011

Skjell og gress på kjøkken

Håret til Gresshode vokser som bare det, og snart må vi frisere det litt. Da jeg sa til 4-åringen at vi snart måtte klippe han, utbrøt hun overraskende "Går det an?!".


Da vi bodde i gamlehuset var vi uheldige og knuste den ene menustaken. Vi har aldri kommet så langt at vi har fått kjøpt oss et sett med nye, men nå står det på ønskelista. Det hjelper lite at jeg har lyst å ta den fram og pynte med den når vi bare har én. Jeg har en liten vrangforestilling om at pynt som står framme bør stå i par, dersom det ikke er noe lignende å sette det sammen med. Endelig har jeg funnet ut hvor jeg kan ha skjellene jeg plukket med meg fra Aksnes tidligere i mai, men jeg skulle jo gjerne hatt en stake til da...


Staken tok seg godt ut med skjell oppi, og nå er det ikke annet å gjøre enn å vente på neste lønning og kjøpe to nye :) Jeg liker disse stakene veldig godt, spesielt det at det går an å variere pynten inni!

2 kommentarer:

  1. de lysestakene har eg og. Knallkjekke! Du har jo snart bursdag, skriv de opp på ønskelistå:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.