søndag 22. mai 2011

Materialer klar for overflytting

Selv om jeg trives på jobben ser jeg alltid fram til helgene. Helg = mer tid med ungene, og ingenting er vel bedre enn å bruke tid sammen med de? Hver helg går jeg i samme "felle". Lista over ting jeg har lyst å gjøre og få unnagjort er lang, og det har enda ikke hendt at jeg er kommet i mål. Denne helga er intet unntak. Det har blitt mye tid sammen med ungene, og lite avkryssing på to-do-lista.

Haugen med kapp etter garasjebygging vokste i takt med bygginga. Selv om vi ikke kan kjøre inn i garasjen enda, er kapphaugen et lite pent syn. Haugen skal overføres til Tippen i løpet av uka og for å gjøre lessingen på tilhengeren lettere begynte jeg å sortere litt i går. Planen var å gjøre det ferdig i dag, men det ble det ikke anledning til.

Kapphaugen før sortering:

Kapphaugen litt senere:

Planen var at alt skulle være ryddet, men ikke alltid planene går som en har tenkt... Uansett ble det bedre, og nå ser jeg fram til at hele haugen forsvinner.

Veldig greit at naboene ikke har begynt å bygge enda, for der var det ledig sorteringsplass! Pallene skal på bålet St.Hans, mens resten overføres til Årabrot. 

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Kjenner til det med helgene. Vil få gjort ting og bruke tid med ungene. Alltid dårlig samvittighet for noe når helga er over.
    Godt å få ryddet litt. Ser at det trengs her også etter diverse prosjekter ute...

    Ha ei fin uke:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. En ting om gangen! Syns dere er kjempeeffektive! Ikke lenge til neste helg, heller! God arbeidsuke:)

    SvarSlett
  3. Så, da fant jeg ut hvordan man legger inn nettadresse, men bommet litt...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.