tirsdag 16. august 2011

Skål!

Jeg har ikke noe i mot effektivitet. Snarere tvert i mot. Jo mer effektivitet, desto bedre. Det har blitt noen krampetrekninger siste feriedag, med tanke på alt som hadde vært fint å ha i boks før morgendagen.


Jeg er godt fornøyd med alt jeg har fått unna i dag, og selv om jeg skulle hatt en dag til for å komme i mål med alt, er jeg klar for jobb igjen i morgen. Kjenner jeg gleder meg!


I sommer har brød blitt byttet ut med havregryn. Litt kjedelig syns du kanskje, men min mage er iallefall mye vennligere nå. I tillegg metter det mye mer, og det er jo ikke så dumt det heller.


I går kom jeg over noen kjempebillige skåler på Åhléns, og siden bruken av skåler har økt i sommer, slo jeg til. Skålene kan fåes i flere farger, og for de som ønsker det går det også an å få kopper og fat til. Jeg vil ha flere skåler, men det hadde ikke gjort noe med blå fat heller.


Nå tikker klokka mot dagens siste gjøremål - kvelds, tv og hekleriet mitt. Ahh, for en god dag!

2 kommentarer:

  1. å de skålene var tøffe-vil ha!!!;-) Lykke te med skolestart!!

    SvarSlett
  2. fine skåler!! Eg og e på havregryns bølgen for tiden. Med litt linfrø og biola så e det storveis;-D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.