lørdag 20. august 2011

Ja, det er gøy med pakkelek!!

En kollega tok initiativ til en liten sommerfest for jentene i kollegialet rett før skolestart. Det var veldig koselig, og det var kjekt å treffe igjen gamle, og ikke minst nye, før første hektiske planleggingsdag. Etter deilig tapas var det duket for pakkelek. Sist endte jeg opp med noen blomsterblad det ikke var så lett å bruke. Denne gangen var jeg heldigere og fikk faktisk to av tingene jeg hadde sett meg ut.


Jeg kan ikke kjøpe meg ferdig på småbokser, så da jeg satt med disse da klokka ringte kan jeg ikke si at jeg var skuffet! Småbokser er supre til å ha småting i, og dessuten veldig kjekke til å ha frukt i og sende med ungene i barnehagen. Foreløpig tror jeg det blir mest rift om den rosa...


Det pleier ikke være noe problem å vite hva slike småesker skal brukes til, og jeg tror nok både jeg og småjentene har noe vi har lyst til å ha i denne!


Jeg hadde nok ikke valgt disse fargene selv på et pledd, men det gjør jo ikke noe å ha et teppe en ikke trenger å være redd for! Utover høsten kan det være godt å ha med et pledd ut til å sitte på! Reiseponchoen skal pakkes i kofferten når jeg skal til Berlin. Veldig greit med det som tar liten plass!!

1 kommentar:

  1. Hei! Koselig blogg du har :o)
    Den grønne esken, flette, er den kjøpt på kremmerhuset? Syns det står det på lappen.
    jeg kjøpte 3 flettete små "krukker" i Sverige i sommer til å ha på lille mors rom. Denne esken hadde jo vært fin å ha i tilegg!

    Ønsker deg en fin lørdag, Klem Anna

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.