tirsdag 16. august 2011

Mandagstema - PRIMITIVT





Petunia har gått av som redaktør for Mandagstema, og ny direktør er Helene som står bak bloggen Alt som er vakkert. Kjekt at du har lyst å fortsette med dette, Helene!! Jeg vel i grunnen litt sent ute å poste innlegg, men det lot seg ikke prioritere i går, så her er kommer det, sent, men godt. Jeg lurte lenge på hva jeg kunne bidra med, og trodde først jeg ikke hadde noe. Da jeg var ute og syklet i går kom jeg plutselig på et passende bilde. Om det var hestene jeg passerte, eller rett og slett det fine været som førte tankene dit, er ikke godt å vite. 





Bildet er tatt på landstedet til mine foreldre. Det er ikke mulig å kjøre til hytta, og alt som skal til og fra må bæres eller kjøres i båt. I sommer begynte arbeidet med å gi redskapsboden nye, friske vegger, og da måtte det gamle, råtne treverket bort. Et tidkrevende arbeid for både min far og min onkel. 

Flere primitive bidrag ser du her. Har du lyden på på maskinen din får du også høre musikk mens du tar en titt på de andre bidragene.



2 kommentarer:

  1. Ja, det blir litt primitivt, men det har da sin sjarm, også:o)

    Hyggelig at du ville delta!
    Heleneklem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.