onsdag 15. juni 2011

Nytt Casa-hus!

Casa interiør hadde gode tilbud i mai, og da slo jeg til og kjøpte meg lyshuset Odense. Det har fått plass i stuevinduet, hvor det tar seg godt ut både innenfra og utenfra. 



I helga tente vi lys i det, og da mørket kom snikende fikk vi se hvor godt huset tok seg ut med lys i! Jeg er superfornøyd med kjøpet, og kommer garantert til å tenne lys i det når vi er i stua!


Litt av sommeren har jeg nå tatt inn på spisebordet. Jeg syns gerbra er nydelige, men siden de har meget kort levetid her, har jeg slått til med ekte juksegerbra i vase fra Ikea. Jeg er godt fornøyd med å endelig ha fått tak i disse vasene, som for øvrig kostet en slikk og ingenting. I tillegg tok de seg godt ut på spisebordet vårt.


Når vi en gang får oss hyller på veggen ved siden av spisebordet, ser jeg for meg at de vil passe bra der. Planen er å ha Muuto sitt hyllesystem her.


De kan vi sette sammen akkurat slik vi vil, og de er helt geniale til veggen vår! Jeg skulle bare ønske vi kunne kjøpt de med en gang...

1 kommentar:

  1. Å der va det andre casa lyshuset på plass ja...;-D De e kjempefine, tenk så kos med lys i dei på mørke høstkveldar....

    Eg og vil på ikea, alltid masse kjekke vaser å sånn å ta med seg der.

    Spennende å sjå koss hyllene blir sjå dokke, du må legge ut bilder når de e på plass. Elle eg må evnt ta meg ein tur:o)

    KLem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.