lørdag 11. juni 2011

Ønsker hos Muuto

Det er godt ønsker er gratis. Da jeg var og bestilte Gubi-lampen kom jeg over noe som absolutt må på ønskelista.



Denne flotte glasskaraffelen har jeg gått og tenkt på siden jeg så den. Den heter "I'm boo", er designet av Norway Says, og kan fåes i klart eller gråblått glass. Den har en karakteristisk form og personlighet, og det er som om åpningen sier I'm Boo, How are you? Jeg syns den er lekker, og kunne godt tenke meg å ha den på kjøkkenet...



Disse glassene hører til og heter Same Same But Different, av Norway Says. De selges i 3 pk og alle glassene rommer like mye. Den ulik utformingen tar seg godt ut på bordet, og jeg kunne godt tenke meg å dekke bordet med disse! På ønskelista, ja, takk!

 Vitamin container bowl - white, small - Muuto

Vitaminbollen av Ole Jensen hadde vært ypperlig å ha på kjøkkendisken!

MUUTO - GLORIA - SVART LYSESTAKE  MUUTO - GLORIA - LYSESTAKE

Og så er det Gloria av Norway Says, en super stake hvor du selv kan bestemme hvor mange lys du vil ha i! Fremdeles litt usikker på hvilken jeg liker best, men tror jeg faller på den hvite.

Muuto Restore Storage Basket

Restore, av den finske designeren Mika Tolvanen, kunne jeg tenke meg i gangen, og jeg ser for meg en mørkegrå til å ha strikketøfler og strikkesokker i, fint plassert ved siden av kista i gangen. Det hadde også vært supert å ha en til strikketøyet i TV-stua. Kurven er perfekt for magasiner, bøker, leker og til og med ved. Filtet er laget av resirkulert plastikkflasker.

The Dots, av Tveit og Tornøe, har jeg kjempelyst til å ha i gangen i stede for stumtjeneren som står der nå. Min bedre halvdel er ikke helt enig, men bearbeidingsprosessen er ikke helt ferdig enda. Foreløpig er de ikke kommet lenger enn til ønskelista, men jeg håper de kommer på veggen etter hvert. De hadde passet utmerket på veggen, så jeg har enda ikke gitt opp. Det er jo lov å håpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.