torsdag 18. august 2011

Sommerens hobbysysler, og en i bonus

En ting som er godt med lang ferie er at det blir tid til både lesing og små håndarbeidsprosjekter. I sommer er jeg godt fornøyd med å ha kommet i havn med det jeg hadde planlagt. Ekstra kjekt er det å ha fått unna et bonusprosjekt i tillegg. 


Det startet med vimplene som ble heklet til bursdagen til 3-åringen, men som ble glemt ut da dagen kom.


Jeg fikk brukt opp litt babyull til en vest til 3-åringen. 



Bestemorrutene ble ordnet og teppe ble gjort litt mer brukervennlig...


...og best av alt- jeg fikk laget en vest til vår kommende 5-åring!! Bonus! Her minket det på garnet og jeg hadde håpet det grå rakk helt opp til mønsteret. Det gjorde det ikke... Jeg ser at jeg heller burde hatt noen lilla striper i det grå i stede for å ha det lilla samlet. Det hadde blitt litt penere. Men, men. Ikke så aktuelt å rekke opp hele genseren bare på grunn av det. Det holdt med å måtte rekke opp hele mønsteret når jeg egentlig bare hadde 4 omganger igjen...  

Nå er jeg i gang med å bruke mer av kollegagarnet. Hva det blir skal du få vite når det er ferdig!

1 kommentar:

  1. STeike så masse du får gjort da!!! Trur eg får ta meg ein spøtekveld sjå deg, så eg får opp dampen eg o!!;-D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.