søndag 12. juni 2011

Sommerbord på terassen

Det er vanskelig å gå på en butikk og komme ut igjen kun med det som står på lista. I går var jeg på Living for å å kjøpe nytt sengetøy og en voksduk, og kom ut med det, pluss litt til. Den fantastiske leveggen krever litt ekstra på terassen, og når jeg da detter over tilbudsvarer må jeg  bare slå til.


Gårsdagens kupp var 8 fat (4 store og 4 små), bestikk i 16 deler, 4 glass, og så klart matchende servietter. Alt dette til den nette sum av 95 kroner. Det må vel regnes som et godt kjøp? I tillegg passet de godt til voksduken. Helt tilfeldig. 


Utvalget av voksduker var ikke stort, og de hadde selvsagt ikke helt det jeg var på jakt etter. En voksduk skulle jeg ha med meg hjem, og da falt valget på denne. Den passet heldigvis godt på terassebordet, og godt er det. Da jeg skulle betale fikk jeg meg et aldri så lite sjokk - prisen var en god del høyere enn det jeg hadde lest meg fram til. Jeg velger å tro at det er de ansatte som har gjort en feil. Prisen var visst ikke så godt som jeg først trodde. Kvaliteten på duken virker bra, og at den kan vaskes i maskinen, på 40 grader, og strykes, er jo heller ikke noe minus. Når jeg tenker meg om er jeg fornøyd med å ha fått tak i en god og fin duk - som skal vare lenge!


Da vi giftet oss fikk vi denne karaffelen, som tilfeldigvis passet utmerket til uteserviset! Snakk om full klaff!


Jeg falt for denne vannkanna på Living og klarte ikke gå forbi den. Jammen godt den passet til det andre jeg kjøpte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.