lørdag 18. juni 2011

Hurra for gleder i hverdagen

Jeg tror de fleste blir glade hvis de får en gave, helt uventet. Uka som var fikk heldige meg to!



Først fikk jeg en pose med bomullsgarn som en kollega hadde til overs. Jeg manglet et nøste til en klut, så jeg ble veldig glad da hun spurte om jeg ville ha noen rester. Dette  var midt i blinken! Jeg ble temmelig overrasket da jeg fikk restene, for jeg hadde ikke forestilt meg at det var så mye! Tusen takk! Tanken var først å bruke litt til dukkeklær, men dukkeklærbøkene mine har irriterende dårlig forklarte oppskrifter, så jeg vurderer å la det prosjektet ligge dødt. Dermed har jeg mye garn jeg kan bruke på andre ting, og jeg har en liten ide om hva jeg skal gjøre med noe. 


Dagen etter fikk jeg en forsinket bursdagsgave fra en annen kollega. Presanger fra Amundsen liker jeg veldig godt, så denne falt virkelig i smak! Frukt te, tesil-hus og en kjempegod kopp. Tusen takk!

Kanskje ikke så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre i kveld?

3 kommentarer:

  1. Eg har ein fulle bossekk med restegarn som eg ikkje klare å bruka opp. Så hvis du vil ha nåke e du hjerteligt velkommen te å ta ein dukkert ner i sekken og plukka det du vil ha! :) Nå dåkkår komme te Suldal vettu...då...

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, kanskje eg må ta ein liten dukkert oppi den ;) Hadde vært kjekt å besøkt dåkkår i sommer!

    SvarSlett
  3. jeg har dette heftet fra sandnesgarn http://www.sandnesgarn.no/ProductPage.aspx?ProductId=87
    om du vil ta en titt..

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.