mandag 12. mars 2012

Mandagstema 31- VÅRTEGN

Våren er en god årstid, og selv om jeg liker sommeren veldig godt, er det noe som er enda bedre med våren - nemlig en herlig årstid med sol, og forhåpentligvis litt varme, i vente. Om våren venter høsten langt der framme, mens om sommeren står den nærmest på trappene. Sommeren er kort, men slås den sammen med våren varer den lenge :)


Selv med lite snø vinterstid blir det lite med turer i nærområdet. Turer i skog og mark gir gode opplevelser og gjør godt for hodet, men jeg kan ikke skryte på meg at jeg er flink til å komme meg ut. Heldigvis er ønsket om å bli bedre der! Nå som det våres er det lettere å komme seg ut, og sist helg var vi 3 voksne og 5 barn som gikk til Spannavarden. Det var en flott tur, og ungene var kjempeflinke! 


Denne helga ble det tur rundt Djupadalen sammen med min mor, og selv om været skiftet mellom opplett, regn og yr gjorde turen godt. Djupadalen er et unikt turområde, og det er litt trist å ikke bo nærme lenger og ha muligheten til spontanturer.  


På runden var det både snøklokker og påskeliljer inn under hekkene. 


Ha en fin, fin uke :)

Flere vårtegn finner du hos Helene!

2 kommentarer:

  1. Fint beskrivna vårtecken.

    SvarSlett
  2. Så flotte vår bilder,ja det går godt og ta seg turer,eg har ikke vert så flink eg skulle begynte så bra før Jul,menså dabbet det av,var ute og tok noen bilder av det som spirer i hagen men var veldig kald vind
    Ønsker deg en fin uke,:)))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.