onsdag 21. mars 2012

Hyggelig gjensyn

Da jeg tilfeldigvis kom over en DVD med denne gule fuglen på Platekompaniet, klarte jeg ikke å gå forbi. Jeg husker så godt hvor kjekt det var å se Gullars da jeg var liten, og ønsket å gi jentene på 3 og 5 samme opplevelse.


Foreløpig har jeg bare kommet over denne ene DVD-en, men den har til gjengjeld blitt spilt mye etter at den kom i hus. Her er de tre første episodene, og vi får blant annet se en ung Jan Eggum og en enda yngre Sissel Kyrkjebø!


  Det er morro å se Gullars med voksne øyne, for replikkene hans er gode. Han svarer som unger kan gjøre når de får spørsmål om de har hatt røde hunder. Gullars har ikke hatt røde hunder, han har ikke hatt noe dyr i det hele tatt faktisk, ikke en gang en gullfisk...


Bildene er hentet fra google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.