torsdag 13. oktober 2011

Strikkelyst

Det er alltid like nervepirrende å finne en bokpakke i postkassen. Første tanken er hva jeg nå har glemt å avbestille. Da mannen kom inn med en bokpakke i dag var jeg veldig spent på hva som var oppi. Mens jeg åpnet kom jeg på hvilken det kunne være, nemlig Strikkelyst!


Med boka var det en søt liten sau som er svært behjelpelig til måling av pinner. Boka er på nesten 300 sider og innholdsregisteret lover noe for en hver smak:

  • luer og pannebånd 
  • vanter, hansker og pulsvarmere 
  • skjerf og sjal 
  • varmt og godt til beina 
  • klær til ham og henne 
  • litt av hvert til minsten og dukken 
  • småplukk 
  • innred hus og hjem med strikkede detaljer (for eksempel puter, puff, grytekluter, håndkle, presskannevarmer...)
  • tovetips 
  • gjenbruk og restegarn

Jeg har funnet noe som kan være kjekt å strikke, så nå er det bare til å finne tid til å gjøre det...

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.