mandag 17. oktober 2011

Direkte fra Uniten

I flere år har jeg tenkt at jentene skulle hatt Ugg på beina på de kalde høst- og vinterdagene. Siden barns sko som oftest bare passer en sesong, har fornuften seiret og det har ikke vært aktuelt med et slik kraftig innhogg i lommeboka. Nå når foreldrene mine har vært i USA og Canada benyttet jeg derimot anledningen til å la de kjøpe der. Uggen kom i hus, rykende ferske fra Uniten, i dag, og 5-åringen kunne nok helst tenke seg å ha de med i senga. Hun kaller de for tøfler og syns de er fantastiske å ha på. Å gå barbeint i de var rett og slett himmelsk. Nå står de nedenfor senga, og det er bare til å smette oppi i morgen tidlig. 


Mine godt brukte "fjellskouggs" skal framover få holde seg til utendørsbruk, mens de nye skal få være med på jobb. Jeg er superfornøyd, men skal prøve å drøye bruken slik at de varer lengst mulig... men jeg kan nesten ikke vente med å smette oppi...

1 kommentar:

  1. Grattis!! Jeg har kjøpt emu, fantastiske å gå i!!! Kos dere med uggsene;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.