mandag 24. oktober 2011

Fugler på vandring

Jeg er veldig glad i fuglene mine og liker at det går an å forandre uttrykk på de! Familien er ikke fulltallig enda, men jeg håper den er det om to mnd... Jeg flytter rundt på fuglene for å få en forandring, og for å få glede av de flere steder i huset. Nå er turen kommet til gangen. 


Fuglene passet godt over stolen i gangen så nå står de i vinduet og følger med og ønsker velkommen!


Gangen vår er ikke så stor med tanke på plass til yttertøy. Jeg har alltid sett for meg at jeg skulle ha tofløyet dør i huset mitt. Da vi skulle bygge ble det ikke slik. Jeg hadde også lyst på et eget vindfang til yttertøy og sko. Det ble ikke det heller. Det det derimot ble var vaskerom som hovedinngang og en åpen gang til gjester hvor det ellers er plass nok til lek. Den løsningen fungerer bra her hos oss og vi har på den måten fått en åpen og luftig gang.  


Både fuglene og klesstativet er kjøpt hos Crush Consept i Haugesund. Jeg er utrolig fornøyd med stativet og syns det ga gangen en god ansiktsløftning. Stolen er fra IKEA og har funnet sin plass i hjørnet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.