tirsdag 6. september 2011

Gammelt brett på ny plass

Brettet kom i hus i fjor etter at mormor hadde vært en tur på IKEA. Det kom sammen med noen porselenskrus, og ble plassert på barnerommene uten å finne seg helt til rette der.


Nå prøver det seg på ny, på kjøkkenbordet, med godt selskap av en mugge, brikker og noen skåler. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med både plasseringen og bruken! Løp og kjøp!!


Muggen er fra Green gate, kjøpt på Idéhuset, mens brikkene er Tripp Trapp, kjøpt i Århus.


De blå skålene som jeg kjøpte på Åhléns er supre til havregrynsfrokosten, og for å spe på litt har jeg kjøpt noen flere, men denne gangen i hvit. 15 kr for ei skål er rasbillig, så egentlig burde jeg vel kjøpt et par stykker til! Får de seg et kakk er det ikke store tapet heller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.