søndag 5. februar 2012

Ny vase






Sist helg hadde vi oss en liten tur til Stavanger for å hente et bord på Bolia på Kvadrat. Jeg har hørt mye om Bolia og hadde derfor ganske høye forventninger til butikken. Det var kjekt å gå og se, men alt i alt var jeg litt skuffa. Jeg hadde sett for meg litt mer krimskrams og småting jeg kunne kjøpe med hjem, og jeg fant lite som jeg likte. Heldigvis kom jeg over noen vaser, og det gjorde godt å slippe å kjøre tomhendt hjem (tror kanskje ikke mannen hadde syns det gjorde noe, men...) I går fikk jeg omsider kjøpt tulipaner og de tar seg riktig så godt ut i vasen som har fått plass på Hay-bordet.

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Kjempefin vase!! Og koselig blogg du har :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.