tirsdag 31. januar 2012

Små hverdagsgleder

... tulipaner i blomst
et kakestykke
og Tid for hjem


Tirsdags kveld er en god kveld. Den beste etter fredag. Da er det "Tid for hjem", og planlegger jeg godt får jeg med meg "Frustrerte fruer" også. 



Etter middagen i dag laget jeg og jentene kake, og til "Tid for hjem" var det dermed kake og te på menyen. Nam, nam! 


Serviset heter Ursula og jeg har fått i julegave av mamma og pappa. Det er kjøpt i Danmark og skiller seg ut fra de andre vi har ved den ovale formen. Her er det plass til både mat og kopp!  



 Gult er påske, men vi bruker det hele året. Serviset er forresten også fint i hvitt, med grønn hank. 



En god kveld til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.