tirsdag 3. januar 2012

Endelig mine

I'm Boo karaffel

Same Same But Different

Endelig kan jeg si at Norway Says sin karaffel og glass er våre! Jeg har ønsket meg disse i lang tid, og på julaften dukket de overraskende opp under treet. I forkant ble jeg lurt til å tro at de skulle få inn karaffelen før jul, men at de var utsolgt for glassene og at disse ikke skulle inn igjen med det samme. Der og da angret jeg veldig på at jeg ikke slo til da de var i butikken, men det hjelper lite å være etterpåklok... Da jeg åpnet disse gavene på julaften ble jeg derfor overrasket, samtidig ble jeg veldig glad. Karaffelen er fantastisk å skjenke med. God å holde og ingen søling. Den kan virkelig anbefales!! Vi fikk ikke mindre enn ni av glassene og for min del er det bare de som er i bruk nå. Rosendal har fått en sterk konkurrent her... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.