fredag 11. november 2011

Flott Himmelsk Morgen

4987378325_b77095bd20_b[1]

Det er alltid travelt og utrolig hektisk på jobb om fredagen. Fredagen er derfor aldri lang eller kjedelig! Fredagen er blitt synonymt med maraton, og jeg føler meg som en punktert ball når jeg skal ta helg. For å ikke være helt pudding når jeg kommer hjem til mine egne små syklet jeg til jobb i dag. Fantastisk flott vær og frisk luft er en flott start på dagen, og etter en travel dag er det godt å kunne sykle hjem og få klarnet hodet litt! I dag tok jeg kamera med meg på sykkelen, og fikk knipset noe av det jeg syklet forbi.


Sola er på vei opp og disen ligger stilt over vannet. 


På motsatt side av veien er månen på vei ned mellom trærne, og gresset bærer fremdeles preg av nattens kulde. Himmelens morgenfarger varierer, og det er rart hvor stor forskjell det er på himmelen i øst og himmelen i vest!!

Flere himmelske bidrag i rundt 58 ser du hos Petunia.

Ha en fin, fin fredagskveld :)

7 kommentarer:

  1. Vakre bilder med trollsk stemning!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Det nederste var helt topp - rosa, melankolsk og vakkert!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder ღ
    ..trollsk og vakkert
    Ha en flott helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Et pragtfuldt billede får helt lyst til at finde farverne frem :-)

    SvarSlett
  5. Det nederste var så betagende.
    Ha en fin søndag

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.