onsdag 18. september 2013

Sugerørsblomster

Det er gøy å stelle i stand til bursdag og ikke minst sette litt personlig preg på feiringen! Når gjester og bursdagsbarn i tillegg viser begeistring for resultatet, er det ekstra kjekt. I år har jeg hatt litt bedre tid til forberedelser og jeg har sondert terrenget etter inspirasjon. Det er folk der ute som er veldig flinke til å dele, og det var vanskelig å velge hva jeg skulle gjøre for mitt bursdagsbarn. Det er jo så mye gøyalt!! Jeg endte blant annet opp med sugerørsblomster for å piffe opp sugerørene litt.

Du trenger
- sugerør
- papir
- saks

Jeg kjøpte sugerør på Trendhuset og Stjerneglitter, papir kjøpte jeg også på Trendhuset og dette brukte jeg også på innbydelsene for å binde det sammen.




Ideen fant jeg på den svenske bloggen her. Her finner du forøvrig utrolig mye gøy du kan lage, og som ikke er så altfor vanskelig!! Dette falt i smak både hos bursdagsbarnet og hos gjestene!

Ha en fin onsdag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.