torsdag 26. september 2013

Dorullkroner som bordkort

Doruller kan brukes til så mangt og jeg brukte de til dorullkroner til barnebursdagen, en krone til hver gjest. Dette var gøy og enkelt å lage, og jentene gikk og kikket på de i skapet lenge før bursdagen. Venninnene som var på besøk fikk også smugkikke. 

Jeg brukte tynn buksestrikk til snor, og papirtape fra Trendhuset - samme tapen som jeg brukte på innbydelsene og godteposene. Jeg tapet hele rullen først, før jeg klippet taggene og festet strikken. Bursdagsbarnet laget navnelapper med Dymoen og festet disse på kronene, og dermed fungerte de som bordkort (innlegg fra bordet kommer)! Kronene falt i smak både hos gjestene og hos bursdagsbarnet.





Du trenger:

* doruller
* papirtape
* snor
* saks

God torsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.