fredag 13. januar 2012

Fredag med Bolig Drøm




Fredagshandelen i dag endte opp med en utgave av Bolig Drøm. Jeg kjøper slike blader en gang i ny og ne, og i denne første utgaven i 2012 kom jeg over en av mine favoritter - Gresshoppelampa fra Gubi. Jeg kunne tenkt meg denne i svart!


Jeg kunne også gjerne ha byttet ut nattbordlampene våre på soverommet med denne under. Saras nøkkel er heller ikke en dum bok å ha på nattbordet. En av mine favoritter!


Med bildelister på veggen kan en bytte ut bilder og rammer uten å tenke på hull i veggen. Ganske lurt om en har et sted i huset hvor dette passer inn! Vi har korte bildelister, men alle står på kommoder. 


4 kommentarer:

  1. KJekt bald, eg og kjøpe det av og til;-) Kos deg med bladet, og ha ei flotte helg! SÅ snakkes me på mandag vel?;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg komme! Og eg glede meg veldig!!

      Slett
  2. Hei Hei,
    Håper du har fått med deg bloggtreffet for interiørbloggere på Haugalandet 4. februar. Vi håper du vil komme!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Anne-Linn,

    så hyggelig at du fant noe fint i bladet, det blir vi glade av å lese!

    Hilsen BoligDrømme-damene

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.