fredag 13. januar 2012

Fredag med Bolig Drøm




Fredagshandelen i dag endte opp med en utgave av Bolig Drøm. Jeg kjøper slike blader en gang i ny og ne, og i denne første utgaven i 2012 kom jeg over en av mine favoritter - Gresshoppelampa fra Gubi. Jeg kunne tenkt meg denne i svart!


Jeg kunne også gjerne ha byttet ut nattbordlampene våre på soverommet med denne under. Saras nøkkel er heller ikke en dum bok å ha på nattbordet. En av mine favoritter!


Med bildelister på veggen kan en bytte ut bilder og rammer uten å tenke på hull i veggen. Ganske lurt om en har et sted i huset hvor dette passer inn! Vi har korte bildelister, men alle står på kommoder. 


4 kommentarer:

  1. KJekt bald, eg og kjøpe det av og til;-) Kos deg med bladet, og ha ei flotte helg! SÅ snakkes me på mandag vel?;-)

    SvarSlett
  2. Hei Hei,
    Håper du har fått med deg bloggtreffet for interiørbloggere på Haugalandet 4. februar. Vi håper du vil komme!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Anne-Linn,

    så hyggelig at du fant noe fint i bladet, det blir vi glade av å lese!

    Hilsen BoligDrømme-damene

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.