torsdag 3. januar 2013

Kanne fra Mano

Som supplement til Mano-koppene har jeg fått meg ny "kande", som det står på esken. Egentlig skulle jeg ha en kopp til, men så klarte jeg ikke motstå fristelsen. I bunn og grunn er jeg ikke i manko av verken kanner eller karafler, men det er alltid kjekt med noe nytt!



To kopper går greit, men fire hadde vært hakket bedre. Fargeutvalget var ikke så stort nå etter jul, så mens jeg venter på større utvalg er det bare til å fundere på farge...


"Kanden" kommer til å bli brukt både til drikke og til blomster, men jeg må nok ut å kjøpe en kopp til, i første omgang..


Vi holder en knapp på jula enda her i huset, men på kjøkken er engler og julepynt byttet ut med litt mer vår. 





Ha en fin torsdagskveld!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.