lørdag 5. januar 2013

Glansbilde?

Av og til er irritasjonslisten lang, og det kunne vært godt å få det ned og, forhåpentligvis, ut av verden. Det å vite at noen vet, og få andres synspunkter, er ofte til stor hjelp. Dette mediet er et egnet sted til deling. Samtidig trenger ikke alle vite hva jeg irriterer meg over. Vi har vel alle ting som irriterer oss og som vi vil sette ord på, men ikke publisere til verden? Eller?


Med masse hormoner i kroppen og lite søvn er irritasjonsterskelen her til tider lav. Heldigvis er det forbigående. Et fristed som dette ønsker jeg skal være noe positivt, og negativitet skaper ikke positivitet. Derfor velger jeg å fokusere på positive øyeblikk. Å nyte et strøkent kjøkken, selv om jeg vet det ikke holder seg slik så lenge, gjør godt.


Ha noen minutt alene, lese et nytt blad og drikke kald juice av en ny Kählerkopp. Det skal ikke mer til for å skape litt pusterom.



Håper du får litt pusterom i kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.