fredag 18. januar 2013

Hekta


Jeg er hekta. Når en går gravid blir en jo ofte det. Sist var det druer. Nå er det gulrøtter og Hobby. Heldigvis går det mest i gulrøtter, men en sjokolade i ny og ne er heller ikke å forakte :) Nå i disse ventetider (termin i morgen) er det kjekt å ha noen små øyeblikk for meg selv før ungene skal hentes på skolen og i barnehagen! Timene mellom levering og henting er ikke mange, men de er gode!


For noen dager siden begynte jeg på ei bok som fanget meg fra første stund. Jeg har prøvd meg på flere bøker i det siste, men det har blitt med et par sider og så har interessen forsvunnet. Forrige bok som fanget meg leste jeg i sommer, så det var veldig kjekt å omsider finne en til!!


Heldigvis er jeg ikke kommet så langt enda, og hvis jeg slipper å gå så lenge på overtid har jeg godt lesestoff til sjukehusdagene også!


Ha ei god helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.