fredag 28. september 2012

Hjerter til ulik bruk

Før frokost i morges fant jeg ei kjekk bok i postkassen sammen med avisa. "Med hjerter for strikk" heter den, og gir inspirasjon og forslag til ulike hjerter det går an å strikke. Forfatter er Bente Presterud Røvik. Alle oppskriftene i boka har noe med hjerter å gjøre, og i ettermiddag fikk jeg kikket i boka og plukket ut noen favoritter. 


I boka er det mange kjekke hjerter å ta fatt på, og det er forslag til både puter, serviettlodd, uro, julehjerter til ulik bruk, høner, pingviner, ugler, grytekluter og mye annet. Boka svarte absolutt til forventningene, og jeg gleder meg til å prøve ut noe her!


Det innbydende omslaget nærmest roper "bla i meg!". De glade fargene frisker opp høstkveldene og en blir i godt humør av å bla i boka.


Men før jeg kan ta fatt på hjertene skal ponchoen strikkes ferdig! Nå er det bare ett nøste igjen, så jeg nærmer meg et ferdig resultat :)


Bilder fra boka og mer info finner du her. Ha en riktig fin fredagskveld!!

2 kommentarer:

  1. Slå opp effektiv i ordbokå så finne ein deg. ;) såg ut så ei spennande bok, den må eg få kikka i , i klubben :)

    SvarSlett
  2. Den boka hørtes kjekk ut! Skulle ønske jeg var flinkere til å strikke, kansje dette blir en inspirasjon hihi. Skal vertfall skjekke den ut:) Fin poncho!
    God helg til deg:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.