søndag 16. september 2012

Expedit som Barbiehus

I helga har vi hatt 6-årsfeiring, og med en slik dag blir det påfyll av Barbie. Resultatet ble å tømme expediten for ikke-Barbie-ting og bruke den til hus. 6-åringen er veldig fornøyd og har nå det meste lett tilgjengelig. Oppstilt = kjekkere å leke med. 



Hun har overtatt Barbien jeg hadde da jeg var liten, men litt nytt påfyll er veldig kjekt! "Kjøkkenavdelingen" med bord, stoler og kjøleskap er nytt, mens de fine gul-orange "utetingene" begynner å få noen år på seg.



"Stua" er også fra min Barbie-tid, og på dette flygelet startet min pianokarriere. Her kan en spille selv, eller velge ferdig melodi. Flygelet er et populært møbel som faller i smak hos Barbie-jenter! Et stort minus er mangel på volumknapp - her er det enten vannvittig høy lyd, eller ingen lyd i det hele tatt. Det er hørbart i små doser, men i større doser bølger lyden seg gjennom både vegger og tak og langt inn i sjela... Heldigvis er det ingen unger som protesterer når de får beskjed om å skru av...


Expediten fungerer veldig bra som Barbiehus, og gjør det gøyere å leke!
Ha ei fin, fin uke!!

7 kommentarer:

  1. Smart ! Det MÅ jo være gøy (sagt av ei med laaaang Barbie-erfaring)..

    SvarSlett
  2. så lurt!! det var en kjempegod ide! :)

    SvarSlett
  3. så kjekt! Eg og tenkte på det i fjor, men vips så hadde morfaren lagt barbiehus. Å det e jo så masse gøyare å leke m barbie når de har eget hus med møbler i ;-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk god idè!!

    Lagrer:))

    SvarSlett
  5. Kjempeflott barbiehus:) legg ein tapebit øve høyttalaren på pianoet, så blir da ein meir behagelige lyd :)

    SvarSlett
  6. Så lurt!!!Og hvis du legger noen gulvbelegg/teppebiter på gulvet og tapet på veggene så blir det jo virkelig et hus ;D

    SvarSlett
  7. knall genialt!Du burde mesten fått første plass i norske talenter!:) Det der er det mest fengene jeg noen gang har sett i mitt liv.Og ikke minst tåler det mye mye mer enn de tynne papphusene som koster langt over tusen kr.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.