lørdag 23. april 2011

Påskeaften med ny bloggadresse

Nå er jeg her på blogspot jeg også. Det er ikke alltid like praktisk å få hjelp via mail, noen ganger er det greit å få det vist også. På enkelte områder virker blogspot enklere, men ser at det er mye jeg ennå ikke kan her. Det får komme etterhvert. Etter mange runder med selv har jeg nå bestemt meg for å flytte hit, og jeg håper jeg får flyttet over de andre innleggene også. 
Vi har flyttet siden jeg opprettet den andre bloggen, og derfor er Karmsundet nå byttet ut med Spanne. Adressenavnet måtte også endres litt på av den grunn at "mitt navn" var opptatt. Ellers skal vel det meste være som før.

I dag har jeg og jentene hatt en herlig ettermiddag på landet hos foreldrene mine. Været har vært suverent og vi har kost oss med vafler og båtliv.



Herlig å få tilbringe dagen ved sjøen!


Mer om påsken kommer!

1 kommentar:

  1. Det går nok så bra så! Når eg klare det så klare du det og. Va bare litt vanskelig i begynnelsen:-)

    Ha ein forstatt fin påske:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.