onsdag 9. januar 2013

Rare ting skjer, også i 2013


Forrige uke bestilte jeg denne Willow tree figuren fra Danmark. For noen dager siden mottok jeg forsendelsen, og da jeg åpnet den ramlet det ut en til-og-fra-lapp. Første tanke som slo meg var hvor hyggelig det var å handle via denne nettsiden og at de ville gratulere meg med ny Willow tree figur med en julehilsen siden det nettopp har vært jul. 


Det stemte ikke.


Jeg må slå meg til ro med at jeg aldri får vite hvem Kim og Jeanette er, eller om varen min har ligget under juletreet hennes. Hvorfor ville hun i så fall ikke ha den? Kanskje fordi hun fikk to like? En til-og-fra-lapp havner uansett ikke under lokket på en eske av seg selv, og det er en smule pussig at den skulle havne her hos meg!  


Figuren var godt pakket inn, og det var heldigvis ingen skader på noe av embalasjen. Nå har jeg tre figurer i samlingen min, og i løpet av våren har jeg lyst å kjøpe et par til! 


Ha en fin onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.