fredag 1. juni 2012

Høytsvevende fristelser



Blåsten som startet mandag har enda ikke gitt seg og fortsetter å suge ut all energi. Et dårlig utgangspunkt med tanke på gjøre-haugen som vokser i rekordfart. I stede for å få unna litt av gjøre-haugen tenker jeg heller på ting jeg har lyst på. Fantastisk at ønsker er gratis!

Ole Jensens Vitamin bowl har ligget i bakhodet i nærmere ett år nå, men jeg har enda ikke landet på hvilken farge jeg kunne tenkt meg.






Kähler Mano kopper og skåler i glade farger frisker opp når vinden uler utenfor.





Når sommeren temperaturmessig har byttet plass med høsten går det an å lage litt sommer inne med Kählers Fiducia.


Muutohyllene forblir en urealisert drøm hos oss, og ønske om å vinne i lotto blir desto større. Dette hyllesystemet hadde vært perfekt på veggen i stua for å skjule litt av den stygge varmepumpa.


Ta turen innom Fargebarn om du ikke har vært der før. Her er det mye inspirasjon, og her kom jeg også over den minst høytsvevende fristelsen i kveld: Vaniljekake.
http://fargebarn.blogspot.no/2012/05/ste-saker.html
























Bildene er hentet fra google.

3 kommentarer:

  1. Så masse flott inspirasjon du deler.
    Den hylla har jeg sett på flere ganger jeg også... Den er bare utrolig lekker!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Den er helt genial. Det beste er jo at en kan bygge den akkurat som en vil, og på den måten få den til å passe der den skal stå.

      Slett
  2. Myyye fint her, ja !!
    Ha en fin fin uke;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.