mandag 21. november 2011

Uvanlig, men artig juletrepynt

Det første som møtte oss da vi kom inn på Ryvarden lørdag var et juletre. Ikke et hvilket som helst juletre, det vil si, treet var helt vanlig, men pynten var en smule uvanlig. Det er mye vi kan pynte treet med, men denne typen juletrepynt var helt ny for meg. Det har ikke engang slått meg at det går an å bruke fangst fra sjøen til juletrepynt. Likevel må jeg si at pynten på dette treet ikke kunne vært mer passende!


Ved synet av dette treet angret jeg med en gang på valg av medbrakt kamera. Jeg gjorde et forsøk på å få fram pynten, men det var vanskelig. Uansett bildekvalitet ble jeg veldig fascinert av alle skjellene og sjøstjernene, og ble stående å studere treet lenge - og var veldig glad for at jeg hadde kamera med i det hele tatt!


Skjellene og sjøstjernene er festet til tråd ved hjelp av lim. 


Hva bruker en som stjerne i toppen av treet på Ryvarden fyr? En stor sjøstjerne så klart!


Originalt og passsende, men jeg tror jeg holder meg til pynten jeg har...

Ha en flott uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.