søndag 31. juli 2011

Vest i babyull

Tidligere i sommer gikk jeg gjennom restegarnet mitt og fant litt rester av babyull. Da vi skulle til Danmark tok jeg det med, og brukte tiden i bilen til å strikke. Bilturer er fine til å bruke til strikk, det er ikke så mye annet å gjøre når vi kjører! Det meste, bortsett fra det mørkelilla, er strikket på Danmarkturen. Mønsteret krevde litt mer konsentrasjon, og det ble spart til vi kom hjem og jeg satt i fred og ro.


Mønsteret er fra Sandnes garn, og vesten er strikket på pinne 2 1/2 og 3. Mønsteret skulle vært strikket på pinne 3, men det fant jeg ikke ut før jeg var ferdig med mønsteret. Jeg burde nok ha rekket det opp, men det hadde jeg ikke mye lyst til når jeg endelig var ferdig... Den får heller brukes mens den passer, og etter på er det sikkert noen som kan arve den! Vesten er størrelse 3-4 år.

1 kommentar:

  1. Så søt den toppen ble!!

    Klem fra Annette (som holder på å lese seg gjennom 500 nye blogginnlegg i Google Leser)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.