torsdag 26. juli 2012

Bursdagskort, men ikke på en snipp snare

I forkant av 4-åringens barnebursdag fant jeg fram saks, papir og lim, og klippet og limet til den store gullmedalje. Malene til kortet fant jeg i boka "En kreativ hilsen" av Gitte Schou Hagen. Boka har for øvrig mange tips til gøyale og fine kort!



Utenpå kortet klistret jeg på navnene til gjestene og bant kortene sammen med bånd.  


Jeg har lenge tenk jeg skulle lage dette kortet, men med så mye klipping og liming begrenser antallet seg. 8 stk. var passelig med forenklet utgave. I utgangspunktet skal det også være gress foran slottet, blomster, busker og en prins. For å komme i mål måtte jeg skippe det denne gangen.




Selve invitasjonen ble limt på himmelen på venstre side.
Har en tid er det kjekt å legge litt ekstra i bursdagsinvitasjonene. Det går selvsagt også an å gjøre dette til et gratulasjonskort!!

1 kommentar:

  1. Så utruligt fine bursdagsinnbydelser,så kjekkt å få ein slik vakker innbydelse:)kjempeflink du er!
    Ønsker deg ein forsatt fin lørdag;)
    Klem Lillian

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.