torsdag 29. desember 2011

Andsnes' siste, min første



Denne mannen får pianospilling til å se ut som en lek, og i kveld var det endelig min tur til å se og høre ham på romjulskonserten i Haugesund. Jeg har ønsket å gå på denne konserten i mange år, men det har liksom aldri blitt (og med tanke på at dette var Andsnes romjulskonsert nummer 20 var det jammen meg på tide)! Det var utrolig deilig å sitte og kjenne roen senke seg igjen etter juledager med mye program! Det var en kjempegod konsert med mye flott musikk. Selv om dette var siste romjulskonserten Leif Ove Andsnes var med på, håper jeg det blir romjulskonsert neste år også - for det er jo så mange flinke lokale musikere!

 

På romjulskonsertene er det også andre artister som er med. I år var en av dem søskenbarnet mitt, Kristi Anna Isene. Hun er en veldig flink sopran og det var så klart utrolig kjekt å høre henne også!!

Mer om konserten finner du her.
Bildene er lånt fra h-avis.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.