onsdag 17. oktober 2012

Tid for te


Med surt vær ute og kaldere vær smaker det ekstra godt med en kopp te. Her i huset får jeg ha teen min for meg selv, like mye som mannen får ha kaffen for seg selv. Ingen fare for at det plutselig er tomt for favoritten for noen av oss med andre ord!


Danskene kan mye, deriblant te. De siste to årene er det danskene som har stått for favoritten - Pickwick. Dessverre får en ikke tak i det merket her, så da blir det litt hamstring når vi er i Danmark. Nå er det et par år siden vi har vært der, men jeg har en kjekk kollega som kjøper med seg for meg når hun er der!  



Teboksen står Trip Trap for og er kjøpt i Ebeltoft. Termokrus og kanne er fra Menu. 


Happy tea time og god onsdag!

1 kommentar:

  1. Kjempegode te! Og fine kanna... Den står på ønskelistå mi;) god helg:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.