mandag 18. juni 2012

Alternativ til fotball

Som følge av siste innspurt før ferien har bloggen blitt nedprioritert. Juni er en travel måned med mye som skjer, og når ungene er i seng er det ofte veldig lett å synke ned i sofaen. Nå er derimot sommerferien få dager unna og med den tenker jeg energien og gnisten kommer tilbake igjen!


Da jobben hadde sommeravslutning nå i juni stod pakkeleken selvsagt på programmet. Tema for pakkeleken kan gi hjernen noe å bryne seg på, men ikke når tema er "Gi til andre det du vil at andre skal gi til deg". Problemet denne gang var å finne tid til å gå og kikke, og å velge mellom alt det gøyale som er å finne i butikkene. Bordet jeg satt på hadde utrolig mange pakker med ting som falt i smak hos meg, og jeg var heldig som satt igjen med mye flott. 


Blant tingene var to DVD'er; Gutten i den stripete pysjamasen og hele Millenniumtriologien, noe som kommer godt med for meg som er et godt stykke under gjennomsnittet interessert i fotball - interessen er ganske nøyaktig lik null. Eneste jeg har sett av disse er filmen til "Menn som hater kvinner" (triologien er lest), så nå er det bare til å synke ned foran tv'n og ta i mot inntrykk!! 

2 kommentarer:

  1. Kos deg med filmer.
    Er jo mye koseligere med innekos enn utekos for tiden... Skulle ikke tro sommerferien står for tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har du rett i!! Været tilsier ikke at det er sommerferie om noen dager her heller... men jeg håper den ikke lar vente på seg for lenge!!

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.